Трекери і TDS для арбітражу трафіку

Трекери і TDS для арбітражу трафіку
18:25, 14 Апр.

В Арбітражі трафіку існують основні інструменти: трекер і система розподілу трафіку. Перший ідентифікує користувача - яким пристроєм користується, звідки заходить, у якому часовому поясі перебуває тощо. Навіть зовсім несподівані дані - що вводить у пошуковий запит.

Система розподілу допомагає розділити користувачів серед величезної кількості параметрів зазначених вище. Як підсумок - користувач отримує саме той контент, який відповідає його параметрам споживання та інтересам. Рекламодавець не палить бюджетом як з гармати по горобцях. Його інтерес - з X витрачених коштів отримати максимальний прибуток.

Спробуємо розібратися, у чому між ними різниця і які функції виконують детальніше.

Головний аналітик рекламної кампанії

Трекер збирає й аналізує величезний масив даних про відвідувачів. Яка саме категорія перейшла з розміщених рекламних посилань.

У його арсеналі:

  1. Інформація про IP-адреси кожного відвідувача, з якого пристрою заходить.
  2. Операційні системи, розміри екранів і часові пояси користувачів.
  3. Пошукові запити, UserAgent і версії браузерів.

Крім того, «виловлює» цінні дані з UTM-міток і субаккаунтів, зашитих у посилання переходу. Усі зібрані відомості допомагають арбітражнику вирішити два ключові завдання:

  • розуміти ефективність рекламної кампанії;
  • якщо вона неефективна - які рішення необхідні для її оптимізації.

Розумний регулювальник трафіку

Вище ми зазначили що означає TDS. Його завдання - розсортувати вхідний потік. За сегментом перенаправити на контент, який буде для нього найбільш актуальним.

Що вміє робити?

  1. Фільтрувати за країною знаходження. Відповідно, реклама умовного товару американської мережі не підійде для французького споживача.
  2. Ділити мобільні пристрої та десктопи. Рекламу мобільного застосунку доцільніше давати на мобільні телефони. Навряд чи користувач десктопа захоче завантажити застосунок «тут і зараз».
  3. Перенаправляти «зайвих» відвідувачів на резервні майданчики (Trafficback URL).

Завдання арбітражника - максимально ефективно використовувати кожен клік.

Еволюція інструментів: від статистики до багатофункціональності

Перший трекер не вирізнявся своєю функціональністю. У сьогоднішньому розумінні - це примітивний інструмент. У минулому це простий лічильник, який збирав найбазовішу інформацію. Зайшло - вийшло. Згодом вони сильно еволюціонували, увібравши в себе функції системи розподілу. Це дало змогу арбітражникам проводити складніші маніпуляції з контентом, обходити обмеження рекламних майданчиків.

Паралельно з цим розвивалися спеціалізовані аналітичні інструменти. Прийшли Google, Яндекс.Метрики, Facebook тощо. Вони взяли на себе частину функцій із глибокого аналізу даних. У результаті сучасні трекери стали універсальними інструментами, що поєднують у собі функції TDS і базової аналітики.

Види трекерів. Хмара чи сервер?

Трекери та системи розподілу можна розділити на два основні типи:

Хмарні рішення (cloud) - готові сервіси «під ключ». Включають: програмне забезпечення і серверні потужності. Користувачеві достатньо оплатити потрібний пакет послуг і налаштувати систему під свої завдання.

Серверні рішення (self-hosted) - програмне забезпечення, яке арбітражник встановлює на власний сервер або хостинг. Такий варіант складніше реалізувати новачкові. Вимагає технічних знань і навичок адміністрування. Але його плюс - дає більше контролю і обходиться дешевше в довгостроковій перспективі.

Вибір між хмарним і серверним рішенням залежить від технічної підкованості арбітражника. Розміру бюджету і цілепокладання.

Не визначився який же трекер юзати? Переходь сюди і забирай бонус від Affiliate Wave.

Навіщо потрібні трекери і TDS у сучасному арбітражі?

Потужні інструменти, які дають змогу арбітражнику:

  • оцінювати ефективність кампаній: витрачено + досягнутий ефект;
  • моніторити конверсії через постбеки;
  • оптимізувати розподіл трафіку, проводити A/B тестування;
  • маскувати арбітражні зв'язки від партнерських мереж, проходити модерацію.

Детальна статистика, що збирається трекером, допомагає вирішити спірні ситуації з СРА-мережами.

Чому важливо освоїти роботу з цими інструментами?

Відкривають перед арбітражником абсолютно нові горизонти:

  1. Можливість роботи з більш складними і прибутковими вертикалями (гемблінг, беттінг, адалт).
  2. Створювати більш витончені рекламні зв'язки.
  3. Точність таргентингу збільшує зростання конверсії рекламодавця.
  4. Прибираємо нецільовий трафік - отримуємо економію бюджету.

За складної сегментації аудиторії - використання трекера і систем розподілу є критично необхідним.

Висновок: інвестуйте в нові можливості

Не варто покладатися виключно на аутсорсинг завдань. Що глибше ви розумієте принципи роботи трекерів і систем розподілу, то ефективніше зможете використовувати ці інструменти.

Інвестуйте час у вивчення технічного боку арбітражу. Це не тільки розширить ваші можливості, а й дасть змогу самостійно керувати всіма аспектами рекламних кампаній.

Рубрика: Статьи. Читать весь текст на misto.kharkiv.ua.