В Арбітражі трафіку існують основні інструменти: трекер і система розподілу трафіку. Перший ідентифікує користувача - яким пристроєм користується, звідки заходить, у якому часовому поясі перебуває тощо. Навіть зовсім несподівані дані - що вводить у пошуковий запит.
Система розподілу допомагає розділити користувачів серед величезної кількості параметрів зазначених вище. Як підсумок - користувач отримує саме той контент, який відповідає його параметрам споживання та інтересам. Рекламодавець не палить бюджетом як з гармати по горобцях. Його інтерес - з X витрачених коштів отримати максимальний прибуток.
Спробуємо розібратися, у чому між ними різниця і які функції виконують детальніше.
Головний аналітик рекламної кампанії
Трекер збирає й аналізує величезний масив даних про відвідувачів. Яка саме категорія перейшла з розміщених рекламних посилань.
У його арсеналі:
- Інформація про IP-адреси кожного відвідувача, з якого пристрою заходить.
- Операційні системи, розміри екранів і часові пояси користувачів.
- Пошукові запити, UserAgent і версії браузерів.
Крім того, «виловлює» цінні дані з UTM-міток і субаккаунтів, зашитих у посилання переходу. Усі зібрані відомості допомагають арбітражнику вирішити два ключові завдання:
- розуміти ефективність рекламної кампанії;
- якщо вона неефективна - які рішення необхідні для її оптимізації.
Розумний регулювальник трафіку
Вище ми зазначили що означає TDS. Його завдання - розсортувати вхідний потік. За сегментом перенаправити на контент, який буде для нього найбільш актуальним.
Що вміє робити?
- Фільтрувати за країною знаходження. Відповідно, реклама умовного товару американської мережі не підійде для французького споживача.
- Ділити мобільні пристрої та десктопи. Рекламу мобільного застосунку доцільніше давати на мобільні телефони. Навряд чи користувач десктопа захоче завантажити застосунок «тут і зараз».
- Перенаправляти «зайвих» відвідувачів на резервні майданчики (Trafficback URL).
Завдання арбітражника - максимально ефективно використовувати кожен клік.
Еволюція інструментів: від статистики до багатофункціональності
Перший трекер не вирізнявся своєю функціональністю. У сьогоднішньому розумінні - це примітивний інструмент. У минулому це простий лічильник, який збирав найбазовішу інформацію. Зайшло - вийшло. Згодом вони сильно еволюціонували, увібравши в себе функції системи розподілу. Це дало змогу арбітражникам проводити складніші маніпуляції з контентом, обходити обмеження рекламних майданчиків.
Паралельно з цим розвивалися спеціалізовані аналітичні інструменти. Прийшли Google, Яндекс.Метрики, Facebook тощо. Вони взяли на себе частину функцій із глибокого аналізу даних. У результаті сучасні трекери стали універсальними інструментами, що поєднують у собі функції TDS і базової аналітики.
Види трекерів. Хмара чи сервер?
Трекери та системи розподілу можна розділити на два основні типи:
Хмарні рішення (cloud) - готові сервіси «під ключ». Включають: програмне забезпечення і серверні потужності. Користувачеві достатньо оплатити потрібний пакет послуг і налаштувати систему під свої завдання.
Серверні рішення (self-hosted) - програмне забезпечення, яке арбітражник встановлює на власний сервер або хостинг. Такий варіант складніше реалізувати новачкові. Вимагає технічних знань і навичок адміністрування. Але його плюс - дає більше контролю і обходиться дешевше в довгостроковій перспективі.
Вибір між хмарним і серверним рішенням залежить від технічної підкованості арбітражника. Розміру бюджету і цілепокладання.
Не визначився який же трекер юзати? Переходь сюди і забирай бонус від Affiliate Wave.
Навіщо потрібні трекери і TDS у сучасному арбітражі?
Потужні інструменти, які дають змогу арбітражнику:
- оцінювати ефективність кампаній: витрачено + досягнутий ефект;
- моніторити конверсії через постбеки;
- оптимізувати розподіл трафіку, проводити A/B тестування;
- маскувати арбітражні зв'язки від партнерських мереж, проходити модерацію.
Детальна статистика, що збирається трекером, допомагає вирішити спірні ситуації з СРА-мережами.
Чому важливо освоїти роботу з цими інструментами?
Відкривають перед арбітражником абсолютно нові горизонти:
- Можливість роботи з більш складними і прибутковими вертикалями (гемблінг, беттінг, адалт).
- Створювати більш витончені рекламні зв'язки.
- Точність таргентингу збільшує зростання конверсії рекламодавця.
- Прибираємо нецільовий трафік - отримуємо економію бюджету.
За складної сегментації аудиторії - використання трекера і систем розподілу є критично необхідним.
Висновок: інвестуйте в нові можливості
Не варто покладатися виключно на аутсорсинг завдань. Що глибше ви розумієте принципи роботи трекерів і систем розподілу, то ефективніше зможете використовувати ці інструменти.
Інвестуйте час у вивчення технічного боку арбітражу. Це не тільки розширить ваші можливості, а й дасть змогу самостійно керувати всіма аспектами рекламних кампаній.
Рубрика: Статьи. Читать весь текст на misto.kharkiv.ua.